loading...

ساك دستي|هداياي تبليغاتي|ساك دستي تبليغاتي|ساك دستي پارچه اي|ساك دستي كاغذي

توليد انواع ساك دستي تبليغاتي ، ساك هاي تبليغاتي ، ساك هاي خريد ، ساك هاي مسافرتي ، ساك دستي پارچه اي ، ساك دستي كاغذي

بازدید : 1183
11 زمان : 1399:2

http://www.arenapack.com/

ساك دستي، علاوه بر كارايي به عنوان يك ابزار بسته‌بندي و حمل كالا، در بسياري موارد به عنوان نوعي هديه تبليغاتي، توانسته جايگاه خوبي در عرصه تبليغ و ترويج برند بازي نمايد. علارغم قدمت نه چندان زياد استفاده فراگير از اين كالا در سطح جامعه، تا كنون نام‌هاي متنوعي به آن اطلاق شده است. از قبيل «ساك دستي»، «ساك خريد»، «بگ شاپ (Bag Shop)»، «شاپينگ بگ(Shopping Bag)» و غيره. ساك دستي تبليغاتي اغلب در موارد زير كاربرد دارد: شايان ذكر است اين كالا خود به تنهايي در دست هر فرد مي‌تواند نقش يك بيلبورد تبليغاتي متحرك را ايفا نمايد كه طبيعتاً نقش بسزايي را در پيشبرد اهداف سازمان يا شركت شما بازي كند. اين كالا در حال حاضر در انواع جنس‌هاي كاغذي، پارچه‌اي و يا نايلوني توليد مي‌شود. ساك‌هاي دستي كاغذي با انواع كاغذ گلاسه، مقواي پشت طوسي و يا كرافت ساخته مي‌شود كه دو نوع گلاسه و مقواي پشت طوسي به منظور استحكام بيشتر بايد با سلفون روكش شوند. علارغم اين كه تصور مي‌شود ساك دستي تبليغاتي كاغذي، به دليل جنس كاغذي آن، از دوام كمي برخوردار باشد، ولي تجربه ثابت كرده است، اين محصول نه تنها داري استحكام بسيار زيادي بوده بلكه به دليل داشتن روكش سلفوني توان و امكان حمل حتي تا 10 كيلوگرم وزن را در برخي از ابعاد آن دارد. البته اصولاً كاركرد اين كالا، يك نوع كاركرد فانتزي در نظر گرفته شده و براي چنين مقاصدي استعمال نمي‌شود. به هر حال ساك دستي كاغذي يكي از موثرترين روش‌هاي تبليغاتي است كه مي تواند، تاثير شگرفي در اذهان مخاطبان گذاشته و نظر آن‌ها را به اهداف مد نظر شما جلب نمايد. در پايان با توجه به رسالت خود ياد آور مي شويم با توجه به بالا بودن قيمت اين نوع ساك نسبت به نوع نايلوني، پيش از هر اقدامي، با مشاور تبليغاتي خود در اين زمينه مشاوره نماييد. چه بسا با توجه به شغل و نوع مخاطبان شما اين هزينه تاثيري در پيشبرد آرمان‌هاي شغلي شما نداشته باشد.
1 – بسته‌بندي كالاهاي فروشگاهي مانند پوشاك، ساعت، طلا و جواهر، آرايشي و بهداشتي، قطعات كامپيوتر و غيره.
2 – بسته‌بندي هداياي تبليغاتي مانند سالنامه (سررسيد)، ارگانايزر، كتاب هاي نفيس، ست‌هاي مديريتي، لوح تقدير و يادبود و غيره.
3 – ابزار حمل كاتالوگ‌ها، فولدرها، اسناد و ليست قيمت‌ها و غيره علي‌الخصوص در زمان برگزاري همايش‌ها، سمينار‌ها و يا شركت در نمايشگاه‌ها
روش توليد ساك دستي كاغذي
مرحله اول توليد ساك دستي:
شما مشتري گرامي ابتدا بايد يكي از همكاران ما را براي سفارش محصول بر اساس قابليت ها و قيمت و كيفيت انتخاب كنيد و سفارش ساك دستي خود را ثبت كنيد،توجه داشته باشيد توليد ساك دستي را تمامي كانون تبليغاتي ها انجام ميدهند و حالت واسطه گري را دارند در اين صورت با همكاراني كه كار تخصصي ساك دستي را انجام ميدهند كار كنيد زيرا از نظر قيمت و كيفيت ساك دستي تضمين شده مي باشند.
مرحله دوم براي توليد ساك دستي كاغذي: روش دوم بايد طراحي را انجام داد كه در اين روش شما ميتوانيد از طراحان مجموعه تبليغاتي آرنا كمك بگيريد و طرح خود را تاييد كنيد تا توليد ساك دستي شما وارد مرحله بعد شود.
مرحله سوم توليد ساك دستي كاغذي:
مرحله سوم اجرا چاپ ساك دستي مي باشد ابتدا بايد كاغذ ساك دستي خريداري شود و بعد فيلم و زينك تهيه شود و در مرحله آخر چاپ آن اجرا شود ،چاپ ساك دستي با چاپ افست مي باشد و در ابعاد حداكثر 100*70 است ، در مجموعه تبليغاتي آرنا يك كارمند مسئول نظارت چاپ افست است و اين عمل باعث مي شود كه تمامي سفارشات با كنترل و دقت زياد انجام شود و جلوي بسياري از اشتباهات انساني را مي گيرد.
مرحله سوم توليد ساك دستي: در اين مرحله مي بايست سلفون ساك دستي در ساك دستي هاي گلاسه انجام داد كه اين امر يك سري قوانين خاص خود را دارا مي باشد كه ابتدا مي بايست لب چسب ساك دستي را معلوم كرد و بعد از سلفون بايد خط تا ساك دستي انجام شود كه شركت تبليغاتي آرنا پك قالب ساك دستي را آماده دارد كه شما مشتريان گرامي ميتوانيد ابعاد ساك دستي خود را با ما هماهنگ كنيد.
مرحله آخر توليد ساك دستي: در مرحله آخر انجام ساخت ساك دستي مي باشد كه در اين مرحله مجموعه تبليغاتي آرنا پك با داشتن كارگاه و پرسنل مجرب و متعهد كار ساخت ساك دستي را با دقت و سرعت فراوان انجام مي دهد بعد از ساخت ساك دستي مرحله بسته بندي انجام ميشود و محصول از چرخش توليد خارج شده و بار گيري ميشود و راه خود را تا مقصد سفارش دهنده مي پيماييد. همكاري با شما مشتريان گرامي باعث افتخار ماست و دليل اعتبار ما شما مشتريان گرامي مي باشيد
سايزهاي انواع ساك دستي
ساك دستي تبليغاتي كاغذي:5*18*15
ساك دستي تبليغاتي كاغذي:6*28*18
ساك دستي تبليغاتي كاغذي:10*24*24
ساك دستي تبليغاتي كاغذي:7*37*22
ساك دستي تبليغاتي كاغذي:9*25*35
ساك دستي تبليغاتي كاغذي:10*26*38
ساك دستي تبليغاتي كاغذي12*47*31
ساك دستي تبليغاتي كاغذي:14*37*48
مزاياي استفاده از ساك دستي تبليغاتي در پيش برد اهداف:
يكي از مهم ترين و پر كاربرد ترين ابزارهاي تبليغاتي چاپ ساك دستي مي باشد، چرا كه جهت استفاده از هداياي تبليغاتي ، ارائه كاتالوگ ها و بروشور ها و جهت قرار دادن اجناس خريداري شده توسط مشتري به آن نياز داريد
سرعت انجام آن و قابل بازيافت بودن و مقاومت نسبتا خوب آن ، ساك دستي را به يكي از كار آمد ترين ابزارها تبديل كرده است.
شركت آرنا پك با تجربه چندين ساله خود و نيروهاي كار آزموده و متخصص، با دقت و كيفيت بالاي ساخت، افتخار دارد يكي از معدود مراكز ساخت تخصصي انواع ساك دستي تبليغاتي در شهر تهران باشد . ما با بهره مندي از سالها تجربه ساخت ساك دستي و تجربه در اين زمينه ، كار با كيفيت ، شكيل و در خور شغل شما را ارائه مي دهيم.
قيمت مناسب ، و كيفيت بالا از مزيت هاي كار ماست ، در تمام مراحل كار ، توسط ناظر چاپ ، كار شما كنترل مي شود و كيفيت آن كنترل در تمامي مراحل بررسي ميگردد.تا از ايرادات احتمالي جلوگيري شود ، پس از چاپ كليه مراحل در كارگاه تحت نظارت و كنترل است كه در صورت وجود اشكال قبل از تحويل رفع خواهد شد ، به شما اين اطمينان داده ميشود كه در صورت وجود هر گونه اشكال در كار آن اشكال رفع و در صورت رفع نشدن آن ، خسارت آن جبران مي شود.

از ساك خريد (Shopping Bag) ميتوان به عنوان يك هديه تبليغاتي به مشتري در قبال خريد و همچنين به صورت همزمان يك آگهي متحرك براي فروشگاه يا شركت شمااستفاده كرد كه اگر هر دو اصل طراحي گرافيكي و كيفيت در توليد ساك دستي خريد شما رعايت شده باشد انتخاب ساك دستي به عنوان هديه تبليغاتي هم مشتري را خشنود مي‌كند و دوم اينكه آن را بارها و بارها استفاده خواهد كرد. و هر با استفاده از آن يك آگهي تبليغاتي رايگان براي شما خواهد بود كه در سطح گسترده استفاده ميگردد.
علاوه بر انتخاب جنس و گرماژ را مناسب با توجه به وزن و اندازه كالاي مورد استفاده در ساك‌هاي خريد مسئله مهم و اساسي آنهاست.
به عنوان مثال براي گرماژ بالايي 170 گرم حتماً بايستي از قالب استفاده شود.
انتخاب انواع بندهاي ساك دستي پولك‌دار، ربان‌ها، بندهاي كنفي و فانتزي باعث زيبايي دوچندان ساك خريد مي‌شود البته نمي‌توان نقش خدمات تكميلي پس از چاپ نظير سلفون، يووي موضعي، برجسته، اكليلي، كليشه برجسته، طلاكوب و … را فراموش كرد.
جهت آگاهي از اندازه‌هاي استاندارد و نكات طراحي با ما تماس بگيريد.
در تبليغات امروز، اگر صاحب تبليغاتي باشيد كه علاوه بر آگاه سازي مردم از تجارت شما، كارايي موثري براي مخاطب داشته باشد، در تبليغ تجارت خود موفق عمل كرده ايد. ساك دستي خريد ابزاري كاربردي و موثر براي تبليغات شماست كه علاوه بر نقش تبليغات براي شما، نقش كاربردي براي مخاطبان شما نيز ايفا مي كند به همين دليل مدت زمان بيشتري در دست مخاطبان شما باقي مي ماند و همچنين عده اي بيشتري از فعاليت تجاري شما آگاه مي شوند…
شما مشتريان عزيز براي سفارش ساك دستي هاي تبليغاتي با شماره هاي زير تماس بگيريد:
تلفن: 09127696523
ساك دستي،ساك دستي كاغذي،ساك دستي آماده،ساك دستي كرافت،ساك دستي گلاسه اي،ساك دستي خريد
طرح جديد ساك دستي هاي بازيافتي با قيمت مناسب و كيفيت خوب
ساك دستي تبليغاتي آرنا
طرح جديد ساك دستي تبليغاتي براي اولين بار در ايران،ساك دستي هايي با گرماژ خوب و ساك دستي هاي ارزان و با كيفيت.
ساك دستي با كاغذ آج دار:
اين نوع ساك دستي با كاغذ بدون سلفون عرضه مي شود و اين محصول از خانواده ساك دستي هاي گلاسه مي باشد و مانند ساك دستي هاي تبليغاتي گلاسه شفافيت رنگ بهتري از ديگر ساك دستي هاي كاغذي را دارد .
ساك دستي كرافت سفيد:
اين نوع ساك دستي از جنس كرافت مي باشد وبا اين تفاوت كه رنگ آن كاملا سفيد بوده و كاغذ ساك دستي بسيار لطيف مي باشد. و در طراحي و نشان دادن لگو و نشان تجاري شما بر روي ساك دستي تاثير زيادي را دارا مي باشد.
ساك دستي تحرير:

ساك دستي كاغذي با جنس تحرير 120 گرم با قابليت استفاره از چهار نگ اصلي چاپ
داراي تقويتي با گرماژ بالا داخل ساك دستي
به زودي سفارشات ساك دستي در شركت تبليغاتي آرنا به صورت انلاين انجام مي گيرد.
توانايي ماهيانه 220000 عدد ساك دستي در arenapack باور نكردني ها را باور كردني كرده است
براي سفارش ساك دستي هاي نوروزي لطفا تا اخر بهمن ما اقدام فرماييد
به زودي بزرگترين خط توليد ساك دستي تبليغاتي در گروه تبليغاتي آرنا افتتاح ميشود.
طرح جديد ساك دستي تركيه اي
ساك دستي رستوراني
ساك دستي رستوراني از جنس ساك دستي هاي كرافت مي باشد كه اين نوع ساك دستي در گرماژ 80 است و تيراژ ساك دستي 5000 عدد مي باشد
ساك دسي كاغذي در بيشتر مواقع بهتر و بيشتر از ساك دستي هاي پارچه اي به كار ميرود و به ساك دستي كاغذي عنوان ساك دستي هاي فانتزي نيز داده شده است آرنا پك در راستاي تلاش به رسيدن به موفقيت ها همواره براي كيفيت ساك دستي هاي كاغذي تلاش نموده است و سبب شده است كه كيفيت ساك دستي هاي كاغذي در شركت آرنا پك مثال زدني و نمونه شود
جناب آقاي علي پودينه در زمينه ساك دستي هاي كاغذي فعاليت دارن و خود شخصا به مقوله ساك دستي كاغذي رسيدگي و كنترل ميفرمايند.
– ساك دستي كاغذي داراي امكانات روكش سلفوني ميباشد كه در دو نوع ساك دستي با سلفون مات و ساك دستي با سلفون براق است و ساك دستي با سلفون مات براي كارهاي تيره مناسب تر است و ساك دستي كاغذي با سلفون براق براي طراحي هاي روشن استفاده ميشود
-تمامي ساك دستي ها از سلفون حرارتي استفاده ميشود سلون حرارتي موجب ميشود كه ساك دستي به صورت كامل و بدون خط و خش سلفون كشيده شود و ساك دستي با كيفيت خوي به دست شما مشتريان گرامي برسد

آرنا پك طراحي و توليد انواع هداياي تبليغاتي,ساك دستي,ساك دستي تبليغاتي,ساك دستي پارچه اي,ساك دستي كاغذي

http://www.arenapack.com/

ساك دستي، علاوه بر كارايي به عنوان يك ابزار بسته‌بندي و حمل كالا، در بسياري موارد به عنوان نوعي هديه تبليغاتي، توانسته جايگاه خوبي در عرصه تبليغ و ترويج برند بازي نمايد. علارغم قدمت نه چندان زياد استفاده فراگير از اين كالا در سطح جامعه، تا كنون نام‌هاي متنوعي به آن اطلاق شده است. از قبيل «ساك دستي»، «ساك خريد»، «بگ شاپ (Bag Shop)»، «شاپينگ بگ(Shopping Bag)» و غيره. ساك دستي تبليغاتي اغلب در موارد زير كاربرد دارد: شايان ذكر است اين كالا خود به تنهايي در دست هر فرد مي‌تواند نقش يك بيلبورد تبليغاتي متحرك را ايفا نمايد كه طبيعتاً نقش بسزايي را در پيشبرد اهداف سازمان يا شركت شما بازي كند. اين كالا در حال حاضر در انواع جنس‌هاي كاغذي، پارچه‌اي و يا نايلوني توليد مي‌شود. ساك‌هاي دستي كاغذي با انواع كاغذ گلاسه، مقواي پشت طوسي و يا كرافت ساخته مي‌شود كه دو نوع گلاسه و مقواي پشت طوسي به منظور استحكام بيشتر بايد با سلفون روكش شوند. علارغم اين كه تصور مي‌شود ساك دستي تبليغاتي كاغذي، به دليل جنس كاغذي آن، از دوام كمي برخوردار باشد، ولي تجربه ثابت كرده است، اين محصول نه تنها داري استحكام بسيار زيادي بوده بلكه به دليل داشتن روكش سلفوني توان و امكان حمل حتي تا 10 كيلوگرم وزن را در برخي از ابعاد آن دارد. البته اصولاً كاركرد اين كالا، يك نوع كاركرد فانتزي در نظر گرفته شده و براي چنين مقاصدي استعمال نمي‌شود. به هر حال ساك دستي كاغذي يكي از موثرترين روش‌هاي تبليغاتي است كه مي تواند، تاثير شگرفي در اذهان مخاطبان گذاشته و نظر آن‌ها را به اهداف مد نظر شما جلب نمايد. در پايان با توجه به رسالت خود ياد آور مي شويم با توجه به بالا بودن قيمت اين نوع ساك نسبت به نوع نايلوني، پيش از هر اقدامي، با مشاور تبليغاتي خود در اين زمينه مشاوره نماييد. چه بسا با توجه به شغل و نوع مخاطبان شما اين هزينه تاثيري در پيشبرد آرمان‌هاي شغلي شما نداشته باشد.
1 – بسته‌بندي كالاهاي فروشگاهي مانند پوشاك، ساعت، طلا و جواهر، آرايشي و بهداشتي، قطعات كامپيوتر و غيره.
2 – بسته‌بندي هداياي تبليغاتي مانند سالنامه (سررسيد)، ارگانايزر، كتاب هاي نفيس، ست‌هاي مديريتي، لوح تقدير و يادبود و غيره.
3 – ابزار حمل كاتالوگ‌ها، فولدرها، اسناد و ليست قيمت‌ها و غيره علي‌الخصوص در زمان برگزاري همايش‌ها، سمينار‌ها و يا شركت در نمايشگاه‌ها
روش توليد ساك دستي كاغذي
مرحله اول توليد ساك دستي:
شما مشتري گرامي ابتدا بايد يكي از همكاران ما را براي سفارش محصول بر اساس قابليت ها و قيمت و كيفيت انتخاب كنيد و سفارش ساك دستي خود را ثبت كنيد،توجه داشته باشيد توليد ساك دستي را تمامي كانون تبليغاتي ها انجام ميدهند و حالت واسطه گري را دارند در اين صورت با همكاراني كه كار تخصصي ساك دستي را انجام ميدهند كار كنيد زيرا از نظر قيمت و كيفيت ساك دستي تضمين شده مي باشند.
مرحله دوم براي توليد ساك دستي كاغذي: روش دوم بايد طراحي را انجام داد كه در اين روش شما ميتوانيد از طراحان مجموعه تبليغاتي آرنا كمك بگيريد و طرح خود را تاييد كنيد تا توليد ساك دستي شما وارد مرحله بعد شود.
مرحله سوم توليد ساك دستي كاغذي:
مرحله سوم اجرا چاپ ساك دستي مي باشد ابتدا بايد كاغذ ساك دستي خريداري شود و بعد فيلم و زينك تهيه شود و در مرحله آخر چاپ آن اجرا شود ،چاپ ساك دستي با چاپ افست مي باشد و در ابعاد حداكثر 100*70 است ، در مجموعه تبليغاتي آرنا يك كارمند مسئول نظارت چاپ افست است و اين عمل باعث مي شود كه تمامي سفارشات با كنترل و دقت زياد انجام شود و جلوي بسياري از اشتباهات انساني را مي گيرد.
مرحله سوم توليد ساك دستي: در اين مرحله مي بايست سلفون ساك دستي در ساك دستي هاي گلاسه انجام داد كه اين امر يك سري قوانين خاص خود را دارا مي باشد كه ابتدا مي بايست لب چسب ساك دستي را معلوم كرد و بعد از سلفون بايد خط تا ساك دستي انجام شود كه شركت تبليغاتي آرنا پك قالب ساك دستي را آماده دارد كه شما مشتريان گرامي ميتوانيد ابعاد ساك دستي خود را با ما هماهنگ كنيد.
مرحله آخر توليد ساك دستي: در مرحله آخر انجام ساخت ساك دستي مي باشد كه در اين مرحله مجموعه تبليغاتي آرنا پك با داشتن كارگاه و پرسنل مجرب و متعهد كار ساخت ساك دستي را با دقت و سرعت فراوان انجام مي دهد بعد از ساخت ساك دستي مرحله بسته بندي انجام ميشود و محصول از چرخش توليد خارج شده و بار گيري ميشود و راه خود را تا مقصد سفارش دهنده مي پيماييد. همكاري با شما مشتريان گرامي باعث افتخار ماست و دليل اعتبار ما شما مشتريان گرامي مي باشيد
سايزهاي انواع ساك دستي
ساك دستي تبليغاتي كاغذي:5*18*15
ساك دستي تبليغاتي كاغذي:6*28*18
ساك دستي تبليغاتي كاغذي:10*24*24
ساك دستي تبليغاتي كاغذي:7*37*22
ساك دستي تبليغاتي كاغذي:9*25*35
ساك دستي تبليغاتي كاغذي:10*26*38
ساك دستي تبليغاتي كاغذي12*47*31
ساك دستي تبليغاتي كاغذي:14*37*48
مزاياي استفاده از ساك دستي تبليغاتي در پيش برد اهداف:
يكي از مهم ترين و پر كاربرد ترين ابزارهاي تبليغاتي چاپ ساك دستي مي باشد، چرا كه جهت استفاده از هداياي تبليغاتي ، ارائه كاتالوگ ها و بروشور ها و جهت قرار دادن اجناس خريداري شده توسط مشتري به آن نياز داريد
سرعت انجام آن و قابل بازيافت بودن و مقاومت نسبتا خوب آن ، ساك دستي را به يكي از كار آمد ترين ابزارها تبديل كرده است.
شركت آرنا پك با تجربه چندين ساله خود و نيروهاي كار آزموده و متخصص، با دقت و كيفيت بالاي ساخت، افتخار دارد يكي از معدود مراكز ساخت تخصصي انواع ساك دستي تبليغاتي در شهر تهران باشد . ما با بهره مندي از سالها تجربه ساخت ساك دستي و تجربه در اين زمينه ، كار با كيفيت ، شكيل و در خور شغل شما را ارائه مي دهيم.
قيمت مناسب ، و كيفيت بالا از مزيت هاي كار ماست ، در تمام مراحل كار ، توسط ناظر چاپ ، كار شما كنترل مي شود و كيفيت آن كنترل در تمامي مراحل بررسي ميگردد.تا از ايرادات احتمالي جلوگيري شود ، پس از چاپ كليه مراحل در كارگاه تحت نظارت و كنترل است كه در صورت وجود اشكال قبل از تحويل رفع خواهد شد ، به شما اين اطمينان داده ميشود كه در صورت وجود هر گونه اشكال در كار آن اشكال رفع و در صورت رفع نشدن آن ، خسارت آن جبران مي شود.

از ساك خريد (Shopping Bag) ميتوان به عنوان يك هديه تبليغاتي به مشتري در قبال خريد و همچنين به صورت همزمان يك آگهي متحرك براي فروشگاه يا شركت شمااستفاده كرد كه اگر هر دو اصل طراحي گرافيكي و كيفيت در توليد ساك دستي خريد شما رعايت شده باشد انتخاب ساك دستي به عنوان هديه تبليغاتي هم مشتري را خشنود مي‌كند و دوم اينكه آن را بارها و بارها استفاده خواهد كرد. و هر با استفاده از آن يك آگهي تبليغاتي رايگان براي شما خواهد بود كه در سطح گسترده استفاده ميگردد.
علاوه بر انتخاب جنس و گرماژ را مناسب با توجه به وزن و اندازه كالاي مورد استفاده در ساك‌هاي خريد مسئله مهم و اساسي آنهاست.
به عنوان مثال براي گرماژ بالايي 170 گرم حتماً بايستي از قالب استفاده شود.
انتخاب انواع بندهاي ساك دستي پولك‌دار، ربان‌ها، بندهاي كنفي و فانتزي باعث زيبايي دوچندان ساك خريد مي‌شود البته نمي‌توان نقش خدمات تكميلي پس از چاپ نظير سلفون، يووي موضعي، برجسته، اكليلي، كليشه برجسته، طلاكوب و … را فراموش كرد.
جهت آگاهي از اندازه‌هاي استاندارد و نكات طراحي با ما تماس بگيريد.
در تبليغات امروز، اگر صاحب تبليغاتي باشيد كه علاوه بر آگاه سازي مردم از تجارت شما، كارايي موثري براي مخاطب داشته باشد، در تبليغ تجارت خود موفق عمل كرده ايد. ساك دستي خريد ابزاري كاربردي و موثر براي تبليغات شماست كه علاوه بر نقش تبليغات براي شما، نقش كاربردي براي مخاطبان شما نيز ايفا مي كند به همين دليل مدت زمان بيشتري در دست مخاطبان شما باقي مي ماند و همچنين عده اي بيشتري از فعاليت تجاري شما آگاه مي شوند…
شما مشتريان عزيز براي سفارش ساك دستي هاي تبليغاتي با شماره هاي زير تماس بگيريد:
تلفن: 09127696523
ساك دستي،ساك دستي كاغذي،ساك دستي آماده،ساك دستي كرافت،ساك دستي گلاسه اي،ساك دستي خريد
طرح جديد ساك دستي هاي بازيافتي با قيمت مناسب و كيفيت خوب
ساك دستي تبليغاتي آرنا
طرح جديد ساك دستي تبليغاتي براي اولين بار در ايران،ساك دستي هايي با گرماژ خوب و ساك دستي هاي ارزان و با كيفيت.
ساك دستي با كاغذ آج دار:
اين نوع ساك دستي با كاغذ بدون سلفون عرضه مي شود و اين محصول از خانواده ساك دستي هاي گلاسه مي باشد و مانند ساك دستي هاي تبليغاتي گلاسه شفافيت رنگ بهتري از ديگر ساك دستي هاي كاغذي را دارد .
ساك دستي كرافت سفيد:
اين نوع ساك دستي از جنس كرافت مي باشد وبا اين تفاوت كه رنگ آن كاملا سفيد بوده و كاغذ ساك دستي بسيار لطيف مي باشد. و در طراحي و نشان دادن لگو و نشان تجاري شما بر روي ساك دستي تاثير زيادي را دارا مي باشد.
ساك دستي تحرير:

ساك دستي كاغذي با جنس تحرير 120 گرم با قابليت استفاره از چهار نگ اصلي چاپ
داراي تقويتي با گرماژ بالا داخل ساك دستي
به زودي سفارشات ساك دستي در شركت تبليغاتي آرنا به صورت انلاين انجام مي گيرد.
توانايي ماهيانه 220000 عدد ساك دستي در arenapack باور نكردني ها را باور كردني كرده است
براي سفارش ساك دستي هاي نوروزي لطفا تا اخر بهمن ما اقدام فرماييد
به زودي بزرگترين خط توليد ساك دستي تبليغاتي در گروه تبليغاتي آرنا افتتاح ميشود.
طرح جديد ساك دستي تركيه اي
ساك دستي رستوراني
ساك دستي رستوراني از جنس ساك دستي هاي كرافت مي باشد كه اين نوع ساك دستي در گرماژ 80 است و تيراژ ساك دستي 5000 عدد مي باشد
ساك دسي كاغذي در بيشتر مواقع بهتر و بيشتر از ساك دستي هاي پارچه اي به كار ميرود و به ساك دستي كاغذي عنوان ساك دستي هاي فانتزي نيز داده شده است آرنا پك در راستاي تلاش به رسيدن به موفقيت ها همواره براي كيفيت ساك دستي هاي كاغذي تلاش نموده است و سبب شده است كه كيفيت ساك دستي هاي كاغذي در شركت آرنا پك مثال زدني و نمونه شود
جناب آقاي علي پودينه در زمينه ساك دستي هاي كاغذي فعاليت دارن و خود شخصا به مقوله ساك دستي كاغذي رسيدگي و كنترل ميفرمايند.
– ساك دستي كاغذي داراي امكانات روكش سلفوني ميباشد كه در دو نوع ساك دستي با سلفون مات و ساك دستي با سلفون براق است و ساك دستي با سلفون مات براي كارهاي تيره مناسب تر است و ساك دستي كاغذي با سلفون براق براي طراحي هاي روشن استفاده ميشود
-تمامي ساك دستي ها از سلفون حرارتي استفاده ميشود سلون حرارتي موجب ميشود كه ساك دستي به صورت كامل و بدون خط و خش سلفون كشيده شود و ساك دستي با كيفيت خوي به دست شما مشتريان گرامي برسد

آرنا پك طراحي و توليد انواع هداياي تبليغاتي,ساك دستي,ساك دستي تبليغاتي,ساك دستي پارچه اي,ساك دستي كاغذي

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
  • چاپ و تبليغات آرنا
  • چاپ سيلك اسكرين
  • فلش مموري كارتي تبليغاتي
  • ليوان كاغذي
  • ماشين چاپ
  • مشاوره تبليغاتي
  • چاپ مقاله در مجلات معتبر علمي
  • چاپ هليوگراور (روتوگراور)
  • چاپ و تبليغات آرنا را بيشتر بشناسيد
  • چاپ افست
  • چاپ انواع ساك دستي تبليغاتي
  • اپ سيلك اسكرين
  • اپ سيلك اسكرين
  • هداياي تبليغاتي
  • توليد كارتن، بسته بندي و چاپ مقوا
  • جعبه شكلات
  • ساك آماده
  • ساك دستي
  • ساك دستي كاغذي
  • ساك دستي پارچه اي
  • ساعت ديواري
  • طراحي و چاپ كاتالوگ و بروشور
  • طراحي سايت
  • قيمت چاپ ساك دستي
  • كاربرد ساك دستي
  • توليد ساك دستي
  • توليد ساك دستي
  • مصرف كنندگان ساك دستي پارچه اي
  • فروش پارچه سوزني
  • عكس ساك دستي كاغذي
  • خريد ساك دستي
  • ساك دستي پاكتي و مقوايي
  • چاپ دو رنگ ساك دستي
  • انواع چاپ روي ساك دستي پارچه اي
  • كيف دستي پارچه اي
  • قيمت پارچه سوزني
  • ساك دستي مسافرتي
  • فروش چمدان
  • قيمت ساك دستي تبليغاتي
  • ساخت ساك دستي كاغذي
  • ساك دستي سوزني
  • چاپ ساك تبليغاتي
  • پاكت تبليغاتي
  • ساك خريد چرخدار
  • ساك دستي پاكتي و مقوايي
  • خريد ساك دستي
  • عكس ساك دستي كاغذي
  • فروش پارچه سوزني
  • ساك خريد چرخدار
  • مدل ساك دستي
  • دوخت كيسه پارچه اي
  • ساك دستي پارچه اي تبليغاتي
  • چمدان مسافرتي
  • ساك هاي مسافرتي
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 33
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 368
  • بازدید کلی : 1948024
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی